178«وقتى زائر مشهد از سفر بازگشت، خانوادۀ او، يكى از شبهاى دوشنبه يا جمعه، گوسفندى را ذبح مىكنند؛ سپس افراد و بزرگان روستا را دعوت مىكنند. آنگاه پس از خوردن شام، به شكرانۀ سلامتى و بازگشت زائر، قرآن مىخوانند و دعا مىكنند.» 1در سالهاى دور، ميان اهالى باختران، رسم بود كه: «بعد از بازگشت زائران مشهد مقدس اگر بار اوّل آنها بود كه به پابوس امام رضا(ع) رفته بودند پس از سه روز از بازگشتشان كارت دعوت به فاميل و همسايهها مىدادند و آنها را به «سفره على» دعوت مىكردند. در روز «سفره على» افراد فاميل پس از