104ج - مىتوانيد به نيابت چند نفر انجام دهيد و بايد نيت همه بشود. 1
[129] س - كسى را روز عيد، قبل از حلق دستگير كردهاند و او را به ايران فرستادهاند، آيا رفقاى او مىتوانند از او نيابت كنند و بقيه اعمال را انجام دهند يا خير و چگونه از احرام خارج مىشود؟
ج - بدون اينكه خودش نايب بگيرد نيابت صحيح نيست 2، و براى خارج شدن از احرام بايد به منى بيايد و حلق يا تقصير كند و اعمال مترتّبه را انجام دهد و اگر نمىتواند برود در محل خودش حلق يا تقصير نمايد و بنابر احتياط 3 موهاى خود را
به منى بفرستد و بايد براى اعمال مترتبه نايب بگيرد. 4