174گفتار و كردار بد بارخداوندا بِنُورِكَ اهْتَدَيْنا،وَبِفَضْلِكَ اسْتَغْنَيْنا،وَفِى كَنَفِكَ به نور تو ما هدايت يافتيم،و به فضل و بخشش تو بىنياز گشتهايم و در پناه تو وَإِنْعامِكَ وَعَطائِكَ وَإِحْسانِكَ أَصْبَحْنا وَأَمْسَيْنا، و كمك و بخشش وجود تو شب را به صبح آورده و روز را به شب مىبريم.
أَنْتَ الاَْوَّلُ فَلا قَبْلَكَ شَىْءٌ،وَالاْخِرُ فَلا بَعْدَكَ تو اوّلى،پس قبل از تو چيزى نبوده و تو آخرى و بعد از تو چيزى نخواهد شَىْءٌ،وَالظّاهِرُ فَلا شَىْءَ فَوْقَكَ،وَالْباطِنُ بود.و تو ظاهرى و چيزى بالاتر از تو نيست و تو باطنى فَلاشَىْءَ دُونَكَ،نَعُوذُ بِكَ مِنَ الْفَلْسِ وَالْكَسَلِ