166 بين اين دو گروه مخوف وجود داشته باشد، اين است كه ديده نشده، شبكه مافيا براى تاراج و غارت ارزشهاى فرهنگى و اسلامى مسلمانان و به دست آوردن اموال، به كشتار آنچنانى كه وهابىها در كربلا و ساير مناطق مرتكب شدهاند دست بزنند.
قبرستان بقيع كه توسط وهابىها تخريب و با خاك، يكسان گرديده و حتى زير و رو شده، بخشى از آن، در زمان رسول خدا(ص) وجود داشته و بخشى ديگر متعلق به زمان صحابه و خلفا بوده است. قسمتى هم در زمان تابعين ايجاد شده و همينطور گسترش و توسعه آن ادامه داشته است و قطعاً به صورت ناگهانى و دفعى به وجود نيامده است.
با اين وصف، از زمان رسول خدا(ص) تا زمان تخريب، هيچكس نه پيامبر(ص) و نه خلفا و صحابه و نه تابعين و نه علما و فقهاى اسلامى هيچكدام نگفتهاند كه اين قبرها بتهايى هستند كه زائرين آنها بتپرست و مشركاند.
آيا توحيدى كه وهابىها بر اساس آن، قبور امامان(عليهم السلام) و صالحان را بت و زائران آنها را مشرك مىدانند، همان توحيد پيامبر(ص) و صحابه و فقهاى مسلمين است يا مسئله چيز ديگرى است؟
ظاهراً دم زدن از توحيد و متهم نمودن ديگران به شرك، بهانهاى است براى از بين بردن مظاهر اسلامى كه مسلمانان با ديدن آنها به ياد صدر اسلام افتاده، حالتهاى معنوى و روحانى آن زمان را در اذهان و قلوب خود تداعى مىكنند و باعث تقويت ايمانشان مىگردد.
آيا عمل وهابيان، همان چيزى نيست كه دشمنان اسلام و استعمارگران مىخواهند تا بدين وسيله ميان مسلمانان و مظاهر معنويات